Ekonomi

L’Oréal Grubu, Aēsop’un satın alınması için Natura&Co ile anlaşma imzaladı

Tekno-güzellik devi L’Oréal ve Natura&Co, Avustralyalı lüks marka Aēsop’un satın alınmasına ilişkin bir mutabakat zaptı imzaladı. Yapılan anlaşmayla L’Oréal, dünyaca ünlü bir güzellik markasını daha bünyesine kattı. Aēsop’un kurumsal değeri 2.525 milyar dolar.

1987 yılında kurulan Aēsop; Cilt, saç ve vücut çalışmalarıyla dünya çapında üne kavuştu. Benzersiz amber ambalajı, bitki bazlı içerikleri, sürdürülebilir vegan formülleri ve kişiye özel hizmetiyle Aēsop; Dünya çapında lüks perakende, konaklama ve konaklama hizmetleri sunan küresel bir marka haline geldi.

 

2022 cirosu 537 milyon dolar

Aēsop şu anda Amerika, Avrupa, Avustralya, Yeni Zelanda ve Asya’da yaklaşık 400 satış noktasında faaliyet göstermektedir. Marka, 2022 yılında açılan ilk mağazasıyla Çin’e de adım attı. Aēsop, 2022 yılında 537 milyon dolarlık ciro elde etti.

L’Oréal Grubu CEO’su Nicolas Hieronimus “Aēsop markasının ve ekibinin L’Oréal ailesine katılmasından dolayı çok heyecanlıyım. Aēsop ileri görüşlü nezaketin bir örneğini sunuyor; Büyük bir titizlikle ve olağanüstü detaylara dikkat edilerek üretilen eserler, şehir yaşamının, zevkin ve lüksün harika bir birleşimidir. “L’Oréal, Aēsop’un, özellikle Çin’de ve seyahat perakendeciliğinde bugün ortaya çıkan tüm trendlere hitap eden büyüme potansiyeline katkıda bulunacaktır.”

L’Oréal Luxe Başkanı Cyril Chapuy Satın almayla ilgili olarak Aēsop şunları söyledi: “Aēsop’un ikonik küresel marka portföyümüze katılmasından büyük mutluluk duyuyoruz. Aēsop, tasarıma, son derece etkili ve duyusal ürünlere ve müşteri odaklılığa odaklanmasıyla küresel lüks güzellik pazarında çok özel bir konuma sahip. perakende felsefesi Aēsop’ “Şirketin CEO’su Michael O’Keeffe’yi ve onun deneyimli ve tutkulu ekibini görmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz. Markanın benzersizliğini ve değerini daha da güçlendirerek markanın potansiyelini hep birlikte genişletmeye devam edeceğiz. Aēsop’un bölümün büyümesine büyük katkı sağlayacağına inanıyoruz.”

Fábio Barbosa, Natura&Co’nun CEO’su “Aēsop’un satışı, Natura&Co için yeni bir gelişim döngüsüne işaret ediyor. Daha güçlü bir mali yapıya sahip olan Natura&Co, stratejik önceliklerine daha fazla odaklanma şansına sahip olacak. Aēsop’un kayda değer başarısından gurur duyuyor ve bu başarıya katkıda bulunan tüm çalışanlarına teşekkür ediyoruz. Aēsop’un büyüme hikayesinin L’Oréal bünyesinde devam edeceğine inanıyor ve yeni dönemde Aēsop’a başarılar diliyoruz.” söz konusu.

 

L’Oréal Kümesi Hakkında

100 yılı aşkın bir süredir dünyanın önde gelen güzellik şirketi L’Oréal Cluster kendisini tek bir hedefe adamıştır: dünya çapındaki tüketicilerinin güzellik ihtiyaçlarını karşılamak. Varoluş amacı olan dünyayı harekete geçiren hazzı yaratmak; L’Oréal Grubu’nun hoşluğa yaklaşımını kapsayıcı, etik, cömert, sosyal ve çevresel sürdürülebilirliğe bağlı olarak tanımlıyor. L’Oréal Cluster, 36 uluslararası markadan oluşan geniş portföyü ve ‘Gelecek için L’Oréal’ programındaki tez sürdürülebilirlik taahhütleriyle kalite, etkinlik, güvenlik, samimiyet ve sorumluluk açısından herkese en iyiyi sunmaya çalışmaktadır. 4.000’den fazla bilim insanı ve 5.500 teknoloji uzmanından oluşan özel bir araştırma ve inovasyon ekibi tarafından desteklenen L’Oréal Grubu, bir yandan keyifliliğin geleceğini yaratırken bir yandan da Tekno-Güzellik merkezi olmaya odaklanıyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haberakyurt.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort